Βαρύτατες κατηγορίες κατά της Facebook απευθύνει η εταιρεία παροχής μουσικών υπηρεσιών Limited Run, ισχυριζόμενη ότι το 80% των επισκέψεων της επίσημης ιστοσελίδας της (click-throughs) από τα Facebook Ads δεν προερχόταν από πραγματικούς χρήστες αλλά από bots!
Επιπλέον, όπως αναφέρει, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο απαίτησε από την εταιρεία μηνιαία δαπάνη $2.000 για διαφήμιση, προκειμένου να της επιτρέψει να μετονομάσει τη σελίδα της από Limited Pressing (η παλιά της ονομασία) σε Limited Run.
Για όλους αυτούς τους λόγους, η εταιρεία αναφέρει σε επίσημη ανακοίνωση της ότι αποχωρεί από το Facebook και βάζει πλώρη για το Twitter. Πάντως, η ασαφής απάντηση της Facebook και η μη αναφορά της στις κατηγορίες για τα bots δείχνει να επιβεβαιώνει κατά κάποιο τρόπο τους ισχυρισμούς της Limited Run:
"Αυτή τη στιγμή ερευνάμε τους ισχυρισμούς τους. Σχετικά με το θέμα της χρέωσης για την αλλαγή του ονόματος, λογικά πρόκειται για παρεξήγηση ή κακή συνεννόηση αφού δε χρεώνουμε τις σελίδες για αλλαγή ονόματος. Η ομάδα μας θα διαλευκάνει σύντομα το ζήτημα. "
[via Cnet]